Слід зазначити, що дебют Volkswagen Touareg V8 TDI відбувся в рамках Женевського моторшоу навесні 2019 року, але поява цієї моделі в автосалонах не викликала запланованого ажіотажу. Все ж таки модель з 8-циліндровим дизельним двигуном та позашляховими опціями роблять з Touareg особливий автомобіль, наділений нестандартними можливостями як на бездоріжжі так і на швидкісному шосе. Під капотом Volkswagen Touareg R-Line встановлено 4-літровий турбодизель потужністю 420 к.с. та 900 Нм крутного моменту. Завдяки величезному крутному моменту кроссовер набирає першу сотню всього за 4,9 секунди. Максимальна швидкість обмежена на відмітці у 250 км/год. Середня витрата пального складає біля 10 літрів на кожні 100 км пробігу, що є чудовим показником для 8-циліндрового мотора. Однією з головних переваг топового Touareg є можливість буксирувати причіп вагою до 3,5 тон.
На відміну від меньш потужних родичів, заряджена модифікація кроссовера вже у базовому виконанні має пневмопідвіску, оббивку салона натуральною шкірою, повним електропакетом, двозонним клімат-контролем, навігацією та 19-дюймовими колісними дисками. Крім базових опцій, покупці можуть вибирати з широкого списку опцій та функцій, які ще більше підвищать вартість кроссовера.
Інтер҆ єр має властиві для топових Volkswagen доопрацювання та кращі матеріали обробки салону. Після перших проблем з якістю збирання інтер҆ єрів німці провели роботу з відділом контролю якості і все стало набагато краще.
Встановлення під капот ексклюзивного двигуна зробила новий Volkswagen Touareg V8 TDI штучним та рідким автомобілем, а все через відносно велику вартість. На місцевому ринку, така модель коштує від 90 тисяч євро, при цьому базовий кроссовер оцінено у 60 тисяч євро. Важко прийняти, що це мабуть остання модель кроссовера від компанії Volkswagen, яка матиме 8-циліндровий силовий агрегат…